onsdag 13. april 2011

Ut på oppdagelses ferd

I kveld har jeg vært en tur hos min kusine i nannestad for å skravle litt og vise frem litt sminke osv. De små chiuaua'ene har blitt litt større nå. Herregud så utrolig søte de er! Vil ha vil ha vil ha! Er ikke noe liv uten hund. Har egentlig mest lyst på mops, puddel eller jack russel terrier... eller fransk bulldog. Liker vel egentlig alle slags hunder:)





MEN som overskriften sier så har jeg vært på oppdagelses ferd i dag. Kaller det en oppdagelses ferd fordi var jammen meg litt av en oppdagelse. Den gamle skogsveien mellom gardermoen og lunner er faen meg LAAAAAAAAAAANG!


Var litt sent ute med å komme meg hjem fra Nannestad slik at da jeg kom meg til riksveien så var den SELVFØLGELIG stengt av en eller annen morsom grunn. Da hadde jeg ikke noe annet valg enn å følge de oransje pilene gjennom skogen. Tenkte ja dette blir spennende her har jeg ikke kjørt før:) Jeg var fullstendig klar over at det er litt av en omvei, men MAKAN! Trodde aldri jeg skulle komme meg ut derifra!


Mil på mil på mil på mil på mil på mil ( du skjønner greia?) med svart skog, trange veier, humpete veier, krappe svinger i bekk mørket! Nevnte jeg forresten at mitt venstre front lys var gått? WOW, finner du noen med mindre flaks? Etter 40 min inni tett skog, kom jeg til sivilisasjonen... trodde jeg.. etter 5 min der gjett hva som møtte meg? ENDA MER SKOG!

Jeg rakk da jo ikke butikken som stenger kl 23, så da blir det ikke noe brød til frokost eller ny bleie til Lian Matheo. Opp og hopp gry tidlig om morgenen for å kjøpe bleier var akkurat det jeg hadde planlagt før morgenkaffen..

Sånn da var jeg tom for dagens syt, så da kan jeg legge meg. Natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...