fredag 27. mai 2011

Bryllups feber

Det er ikke lenge siden vi bestemte oss for at I ÅR ER ÅRET! Økonomi til det eller ei, bryllup skal det bli :)
Det høres kanskje utrolig dumt ut, men jeg er sliten allerede. Hodet jobber ganske så mye overtid.
Det er MYE å sette seg inn i, planlegge og ikke minst glede seg over :)

Jeg tror det er veldig smart å kunne ta noen konkrete valg nå, slik at ting er bestemt. Da blir det ikke bare kaos i hodet. Hvis man setter "rammene" tidlig, så kan tankeprossesen gå til hvordan dette skal utføres.

Har faktisk kommet langt i tankeprossessen føler jeg. Jeg har:

Satt dato med Kirken
Valgt ut fargetema 
Leid lokale
99,9 % sikker på brudekjole
Skrevet gjesteliste
Vet hvordan bryllupskake vi vil ha
Begynt planlegging av mat
Forslag til brude bukket er klart

Sitter med pc konstant i fanget om dagen og googler meg ihjel! Gifteringer, brudepike kjoler, tyll-løpere, div inspirasjons bilder osv osv osv....

<3Gud som jeg gleder meg <3

Invitasjoner er vel det som haster mest. Go Go Go!!

4 kommentarer:

  1. Så spennende! Jeg gleder meg virkelig til å følge med fremover! :)

    SvarSlett
  2. Det hørtes litt tressende ut og spennende:) Er sikkert ikke lett å plannlegge heller.

    Lykke til videre :)

    SvarSlett
  3. Husk å nyte denne prosessen her også da :)))
    God helg

    Stor klem fra Eva

    SvarSlett
  4. Skal nok klare å nyte det også skal du se ;) Er mye sommer fugler hele tiden :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...