tirsdag 17. mai 2011

Det ble ikke så ille likevel jo...

... 17 Mai været altså. Det så da ganske så skummelt ut i morgen timene. Regnet lavet ned i bøtter og spann. Så da tok jeg saken i mine egne hender og svinget meg rundt i stuen med en såkalt "sol-dans".
Mon tro det funket også. Solen tittet mer og mer frem, og det ble en aldeles strålende feiring.




Gubben jobbet i dag må vite, så det var litt av ett prosjekt å få meg selv pluss 2 barn klare til 17 mai tog.
Mamma kom for å hjelpe til sånn 12:50. Og da var det bare å dra med meg vesla og løpe opp til kirken for å rekke startskuddet for barnetoget.
Vi rakk det, vi rakk det! 
Bak barnehage fanen og marsjerte avgårde : 
"Gamleskolen barnehage kom igjen, så skal du få en kjempe klem. Hipp,hipp hurra. Hipp,hipp Hurra!





Etter barnetoget var det ned på skolen for is, kake, heliumballong og leker.
Vi har hatt det aldeles strålende!

Grilling og kaker hos mamma og pappa. Namme namme nam nam nam..
Maten var så god at jeg spiste ALT for mye, og lå som ett slakt resten av dagen.
Linnea har klart å få veranda-leppe i løpet av dagen. Stakkar, DEN hovne leppa vøtt. Dette klarte hun ved å slippe sveiva til brønnen, etter å ha sveiva litt, så den kom raskt tilbake og smalt til i leppa.

Nå er det straks sengen på en utslitt 2 barns mor.

video

Håper dere har hatt en like fin feiring som oss :)

1 kommentar:

  1. Så fine bilder :) Så flink du var, begge barna så veldig pene ut. Ikke greit når man må gjøre sånn ting alene, bra å få hjelp.
    Bra dere fikk pent vær :)

    Håper du har fått slappet litt av i dag.

    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...