søndag 8. mai 2011

Hjernevasket



"Man blir som sine foreldre", er det noe som heter. Dette utsagnet pleier som regel å stemme.
Det er intet unntak i min familie. Kan vel trygt si at jeg er en god blanding av min mamma og pappa, både i utseende og væremåte.
Da jeg var yngre så skulle jeg flytte til Oslo. Jeg skulle ikke bo på landet, ikke gå turer i skogen, ikke ha barn og HVERTFALL ikke ha en mann som likte jakt og fiske slik min pappa gjør.
Som voksen sitter jeg nå altså her med dette resultatet:
Jeg flyttet litt lengre unna Oslo enn der jeg bodde
Jeg liker gå turer i skog og mark
Jeg har 2 barn
OG har en mann som er helt fiske frelst og elsker å jakte. Jammen meg har jeg ikke blitt bitt av basillen selv også. Jegerprøven her kommer jeg ;)



Poenget mitt er at det skal godt gjøres om Lian Matheo og Linnea IKKE blir interresert i friluftsliv! Her blir man nesten hjernevasket. Foreldre, besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler kommer alle til å ta dem med på div fisketurer, skogsturer, fjellturer osv osv.
Nå er jo dette en veldig sunn interresse da, så skal ikke klage på den ;)



Vi hadde en fin dag ute i solen her i går. Søster kom en tur med kjæreste og min lille nevø. Barna kosa seg med vannbøtter, vannspreder, hoppe på trampolina og løpe ned til lekeplassen.

Nå skal stelleveska pakkes også drar barna og jeg en tur til kusine i Nannestad.

Ha en god dag  :) Hilsen Renate og Papparazzi fotograf Linnea Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...