tirsdag 10. mai 2011

Jeg er våt!

For alle dere der ute som tenker "koffort": NEI, DET ER IKKE SÅNN JEG MENER! Æsj assa.. griser :)

Det har seg nemlig slik at jeg har en liten baby som gulper og sikler noe helt sinnsykt mye. Det er opp mot 5-6 body-skift i løpet av dagen. Og det er MED sikle-smekke!
Begynner å mektig lei av all klesvasken.
Det er ikke bare klesvasken som det går utover heller. Det er gulv, sofa + andre tekstiler og meg selv. Hud, klær og hår. Namme namm.. da blir jeg fin og luktende super godt.

Ikke nok med at det gir nok klesvask, men jeg har en treåring som gjør på seg også. Jeg begynner virkelig å bli frustrert nå. Før Lian ble født gikk Linnea på do, trengte ikke bleie. Nå gjør hun ikke det.
Jeg skjønner jo at det er en reaksjon på å plutselig ha fått en liten baby i hus, men gaaad. Nå har det gått 6 mnd. Jeg er lei av å få med 2-3 poser med tiss/bæsj tøy hjem fra barnehagen og å løpe etter Linnea rundt nabolaget her da jeg ser hun har tisset på seg.
Nå skal det tiltak til i heimen. Her skal det lages en liten gulrot. Jeg tenkte meg ett tavlesystem med klistremerker, slik at når hun har gått på do så får hun ett klistremerke. Så så mange klistremerker gir en ting på butikken/lekebutikken. 

Bilde lånt fra google.com

De siste dagene har det jo vært så nydelig vær her. Da finnes det ikke tid til å være inne å gjøre husarbeid, så huset ser ut som ett bomba horehus, mildt sagt. Det eneste som MÅ tas er jo disse herlige bæsjeposene fra barnehagen. Jeg burde vel kanskje be til Gud om litt dritt vær slik at jeg kan holde meg inne å få gjort noe, meeen det gidder jeg ikke. Da får hus bare være hus, disse dagene skal nytes.


2 kommentarer:

  1. Hehe ser for meg der du sitter i gulp og bæsje-poser!! Det går nok snart over, men skjønner du er litt sliten av alt.
    Men at du ber om dårligere vær -NEI DET VIL JEG IKKE HØRE hehehe
    Ha en flott dag

    SvarSlett
  2. sv: Ja,det gjelder å stå på sitt i slike saker. Man betaler da ikke mer enn nødvendig. Regninger har man nok av uansett :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...