torsdag 5. mai 2011

Jeg vil, jeg vil...

...Men får ikke til.
Sitter her med min freshe symaskin fra 1927 og prøver å lage vimpler til rommet til vesla. Må si det går relativt dårlig da jeg: 
For det første ikke er noe særlig flink til å sy
For det andre har en symaskin som kun kan sy rette sting.
For det tredje ikke har tolmodighet. Og er like før jeg kaster alt veggimellom.
Meeeeeeeen skal gi det ett par sjanser til før jeg kaster inn håndkle.


I dag har Lian og jeg vært en tur på helsestasjonen for vaksiner og 6 mnd kontroll. Lille goklump veier straks 8 kg og vokser sakte men sikkert i lengden.
Vi har også rocka rundt i stua her en god stund, da jeg simpelt henn elsker å synge og danse. Jaggu smiler lillemann fra øre til øre også når mamma synger. Vi får håpe det er ett kompliment og ikke at han ler fordi det høres helt for jævlig ut. Er stor fare for det.


Ellers så synes jeg vi alle skal gi applaus til sneglen i gressløk bøtta mi som har kommet seg ut av bøtta og halvveis ned på bare 2 uker. Heia, Heia!

Er hage snegla mi raskere enn snegla di?


2 kommentarer:

  1. Tror ikke jeg har en hagesnegle - den har i alle fall ikke kommet for å hilse på ennå.
    Men jeg heier på sneglen din asså, spent på hva du mener den skal få i premie!!!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Jeg likte godt symaskinen din:)
    En super oppskrift på hvordan sy en vimpelrekke finner du her: http://putitinabox.blogspot.com/2011/02/diy-vimpelrekke-og-en-liten-giwe-away.html

    Den har jeg brukt og har laget meg mange vimpelrekker etterpå:)
    Lykke til! og God helg.
    Klem Vivian

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...