onsdag 4. mai 2011

Kom mai du skjønne milde

I natt var det faktisk minus grader! Brrrr... Og jeg som trodde sommeren var kommet for å bli. Plutselig er det veldig kaldt å være ute, selvom solen skinner. Vi får håpe det blir en snø-fri 17 mai i år da hvertfall :) Det blir første året vesla faktisk skal gå i 17 mai toget med barnehagen. Blir så stas!
Gubben skal jobbe dagen på 17 mai i år, så da kommer mimmi og moffa opp hit for å gå tog med barnebarna sine..... og meg da.


En ting til i mai jeg gleder meg veeeeeldig til : Standup festivalen på Latter! Mamma og pappa har spandert billetter på søster, meg og kjærestene våres. Ååååå det skal bli så morro og herlig. Litt kvalitets tid med familien og kjæresten. Pils på aker brygge, forhåpentlig vis i solskinn :)
Tusen takk til svigers som passer barnebarn! :)
Det er ALT for lenge siden kjæresten og jeg har gjort noe som helst sammen uten barn.

Mai er også tiden for feriepenger. Da skal det kjøpes ny markise til plattingen bak her. Det blir så grusomt varmt inne i stuen uten markise. Dessuten har jeg veldig lyst på nye hage møbler! Skal, skal ikke? 
Rotting here I come!
Det eneste dumme med disse nydelig møblene er jo at det er en sitte gruppe. Det blir litt tungvint å spise på så lave kaffe-bord? Eller?

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. Vi holder på med uendelig mye hage og husarbeid ute disse dager. Gleder meg max til huset er ferdimalt og de nye hagemøblene skal kjøpes inn!!:)
    - Takk for kommentaren i bloggen :)
    Hvor stor er Liam rundt hodet?? Mini her har også stort hodet.. må tilogmed følge litt med på det hos helsesøster :O ..men så ut til at det roet seg nå. Var på kontroll idag og nå er han 44 rundt hodet.

    SvarSlett
  2. Caroline: Ikke Liam, men Lian :) Hehe.. er viktig. Jeg vet ikke hvor stor han er rundt hodet nå, skal til helsestasjon i morgen. Men 44 er vel ikke så stort er det det da?
    Vi må også male ferdig huset i år, ble ikke ferdig i fjor. Må bare vente på litt mer stabilt vært :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...