tirsdag 24. mai 2011

Nå er det vår tur

Her kommer århundres nyhet: ( hvertfall for min del)

Bam bara pa, bam para pa, bamparapa bamparapa bamparapa bamparapa
Ba-ba   ba-ba-ba ba-ba- bam barapa barapa

Skjønte dere den??

I den nydelig rød, orange, gule september mnd skjer det noe etter lengtet.

Vi skal gifte oss!


Det var da pokker meg på tide vet jeg det er mange som mener. Vi har nå vært sammen i 7 1/2 år og har nå 2 barn :)
Det har vært mange fine minner, men også mye motgang vi har vært igjennom. Dette har bare gjort oss enda sterkere og vi har det bedre og bedre for hver uke som går. Nå var tiden inne følte vi. Forlovelsen er jo så gammel at den gjelds vel ikke lenger :P

Med en trang økonomi og ingen lottogevinst som har tikket inn, så blir det en veldig veldig lavt budsjett på bryllupet. Men det gjør oss ingenting. Det er tross alt VÅR dag, ingen andre sin.
Det å leve opptil andre sine forventninger og å lage en stor fjasete fest for å imponere gjester er ikke helt riktig for oss.
Vi gifter oss slik vi ønsker, og regner med at alle de vi er glad i som også er glad i oss vil være med å feire det slik som det blir. Basta :)

Kjolen blir kjøpt brukt. Det er tross alt kun 1 dag de er brukt tidligere.. haaaallo, så det gjør meg ingenting. Men fin skal den da være alikevell. Har falt for en kjole jeg har prøvd allerede, tror det blir denne ;)

I morgen skal vi se på ett lokalet i nærheten. Hvis det er ett greit sted, så tar vi den og sette opp en dato ( det står mellom 2 datoer ). Da kan jeg jo begynne med invitasjoner :)

Dette blir sååååå gøy!

Hurra for oss <3

10 kommentarer:

  1. Hipp hurraaaaa :) dere får sikkert en helt fantastisk dag!!! Det blir DERES dag :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse!!!!!! Vi ventet 8 år før vi giftet oss, vi, så dere er ikke så trege, sjø! hehehehehe! Og jeg er så enig i det du sier: dette er VÅR dag, ingen andre sin!!!!!!! Man får bare den ene bryllupsdagen og da synes jeg ikke man skal prøve å gjøre alle andre fornøyd, men gjøre slik man selv vil. Vi tok den ganskje litt veeeel langt og stakk av til Stockholm helt alene, men det var slik vi ville gjøre det. Angrer ikke et sekund!!!!!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk alle sammen :) Mona det hørtes helt fantastisk ut !

    SvarSlett
  4. SÅ spennende!! :D
    Gleder meg til å følge med på bryllupsting på bloggen :D

    SvarSlett
  5. Ja det blir det nok av sikkert vettu Caroline :)

    SvarSlett
  6. Ååååh gratulerer så masse! Blir bra for dere det :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Kos dere med forberedelsene og prøv å nyte dei mest mulig :)

    SvarSlett
  8. Takker og bukker alle sammen :) Følg med! Hihihi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...