lørdag 14. mai 2011

Im back

Neimen der var du jo kjære blogg. Nå har det vært mye tull på Blogger synes jeg. Først så fant jeg ikke bloggen i det heletatt. Deretter kom jeg inn på bloggen, men da var de to siste innleggene borte + at jeg ikke kom inn på administrasjons siden.
Deretter kom jeg inn på administrasjons siden, men de to siste innleggene var som blås bort av vinden.
NÅ er innleggene tilbake og jeg kan skrive dette innlegget. Takk!

De siste dagene så har det ikke skjedd så mye gitt. MEN skal tro jeg merket at det var Fredag 13 i går. Joda jeg var så heldig at jeg fikk
PARKERINGS BOT!
Det har jeg aldri fått før. Selvfølgelig fikk jeg jo det på selveste ulykkes dagen. Men den skal jeg søren meg ikke betale. Jeg fikk faktisk bot for å parkere på gjesteparkering, når jeg skulle på besøk. Det skal godt gjøres!
"kun for gjester!" stod det i annmerknings feltet. Ja jeg er en gjest jeg!

Nå sitter jeg og vesla å øver på " Ja vi elsker". Den må terpes litt på ja. Tenk at lille Linnea i fjor som 2 1/2 år kunne hele første verset!Også den innlevelsen da! Det hadde gjort enhver patriotisk. Det gav både mor, tanter og naboer tårer i øyekroken :)
Bilde lånt fra google.com


3 kommentarer:

  1. Tror det var mange frustrerte bloggere der ute i går ja hehe.
    Jeg har fortsatt ett innlegg i manko, men det er nok borte for evig og alltid + et par kommentarer!!

    God helg til dere. Kos dere med ja vi elsker :)

    SvarSlett
  2. Huff da, parkerings bot er ikke noe gøy å få nei! Håper du slipper unna.

    Det er utrolig hva de små kan lære seg, Jenta mi på 2 år sier mere og mere og gjentar nesten alt nå. Og kan heia ropet til barnehagen, som de skal si 17 Mai.

    Ha en nydelig kveld :)

    SvarSlett
  3. Eva: de innleggene kommer sikkert tilbake, det gjorde de her ;)

    Nette's lille Drømmeverden: Jeg slapp unna, fikk bekreftelse her i stad :P Hihi Heiaropet sitter godt inne her også ;)

    Håper dere får en kjempe fin feiring begge to ! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...