lørdag 28. mai 2011

Sårt etterlengtet

Gud som jeg gleder meg til i kveld. Gutten min og jeg skal nemlig ha barnefri, og ut å kose oss :)
Planen for denne lørdagen var egentlig å dra på Latter sammen med min kjære, mamma & pappa, søter & hennes kjære. Men det ble plutselig forandring i planene da pappa hadde glemt bort at det var firmafest som han skulle arrangere denne dagen.
MEEEN barnefri har vi og det skal vi benytte oss av! Det fortjener vi!
Forrige gang vi hadde barnefri og gjorde noe sammen var i februar 2010. Det er jo 1 år og 3 mnd siden!

Nå er det virkelig på tide med litt kvalitets tid.
Gubben er nå på jobb, og når han kommer hjem så skal ungene leveres hos svigers. Deretter tar vi toget ned til Oslo for KOSETID. Krysser fingre og tær for at været holder seg. Det hadde vært godt med øl i solen på akerbrygge.
Det blir liksom en liten feiring av satt bryllups dato :)


Håper også på å møte en del av god jentene nede i Oslo by senere på kvelden. En venninne feirer nemlig bursdagen sin i dag, siden jeg ikke får vært med på det så håper jeg på å hvertfall møte de :) Kjærste kos først.

Nytt ord i ordboken: Kose-mose-overdose
Litt for sukkersøtt innlegg elller? hihi

HVA SKAL JEG HA PÅ MEG????

PS: Ser jeg har nevnt ordet ,barnefri, 3 ganger her. Derfor nevner jeg det engang til BARNEFRI! Sånn da ble det plutselig 5.

4 kommentarer:

  1. Asså, var det BARNEFRI dere har????
    Håper dere får kost dere superdupermye-men masse kosemose :)) det fortjener dere ja!!

    Stor klem

    SvarSlett
  2. hæ? barnefri? åja barnefri ja :) det var ordet BARNEFRI du sa ikek sant?? Juhu :D

    SvarSlett
  3. He he, det er så deilig når man får det :) håper virkelig at dere får en nydelig kveld sammen og med venner :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Håper dere hadde ein fin barnefri kveld i går :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...