tirsdag 31. mai 2011

Senter morro

Planen idag var på dra på strømmen for å se etter inspirasjon og ting til Invitasjoner.
Det gjorde vi jammen også :)
To gode venninner og jeg dro nedover for å dra på Bikuben. Der har jeg aldri vært før, så gledet meg veeeeldig.
Men tror du ikke det stengte 10 min FØR vi kom eller? Joda klart det.. Da skulle vi til en annen scrapbook forretning, men den var da pokker meg sengt den også. Hvilke butikker stenger kl 17 da? Jo de butikken jeg skal i tydeligvis.


Men, men... Da dro vi heller på Panduro. Det er jo en av godteri butikkene deluxe! Kom meg jo aldri ut derifra.
Med god hjelp av mine venninner fikk jeg bestemt meg for hvordan invitasjonene skal se ut.
Da er det bare å sette i gang å lage disse da :) Det skal bli morro !!
 Falt for disse søte

Søte bryllups turtelduer :)

Etter det gikk vi jo rundt å gjorde litt window-shopping, spiste og kosa oss. Dumme meg måtte jo bare innom Kremmerhuset. Det skulle jeg vel aldri ha gjort! Gurimalla, jeg ville ha absolutt ALT!

Kjøpte meg disse bokstavene da. 

Titta også litt på gifteringer, fikk med meg noen brosjyrer på det og brudebukketter :)

Planlegge, planlegge, planlegge!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...