søndag 1. mai 2011

Sol dans funker ikke.. Så vet dere det

Til tross for flere forsøk på sol dansen så ser det ikke ut som det blir noen skyfri himmel i dag. Solen har tittet frem noen få ganger mellom regn og hagel, men Brrrr det er kaldt i dag. Da må man jo finne på noe konstruktivt inne. Jeg er i veldig restaurerings modus om dagen! Jeg tenkte at jeg skulle finne frem litt malings rester og male rommet til Linnea Marie i kveld. Får bare håpe jeg har maler-rulle osv.

Jeg er så lei det knæsj rosa rommet som er fullt av rosa møbler og leker. ALT ER ROSA! Litt for mye for min smak. Så da endrer vi det retten og sletten.  Det er så mye jeg skulle ha gjort på det rommet. Jeg har også planer om å få lånt meg en laminerings maskin. Jeg tenkte å ta bilder av leker: barbie, duplo, matvarer osv ---> laminere det----> også sette bildene opp på hver sin lekekasse, slik at det blir lettere for Linnea og holde orden ;)

-Bilde lånt av google-
Smart? I know...

2 kommentarer:

  1. Det er ikke dumt å sette bilder på lekekassene så barna finner frem selv altså! Lettere for de å rydde! ;)

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant ? :) Nå må jeg bare finne en lamineringsmaskin å låne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...