tirsdag 3. mai 2011

Velkommen til de voksne's rekker

Da var rommet til vesla ferdig malt :) Jeg er ganske så fornøyd med resultatet! Det ble veldig fint der da ikke absolutt ALT er i rosa. Nå mangler det bare å henge opp noen hyller osv. IGJEN. Vi hadde jo hengt opp den største hylla, men da vi gikk ned hørte vi plutselig et skikkelig brak. Da hadde hele hylla falt i gulvet, sammen med alt som stod oppå. Takk Gud for at ikke vesla var på rommet i det øyeblikket. Skal legge ut bilder når jeg er ferdig.

Ellers så ha dagene gått til latskap, besøk og rydding. Jeg lette fortvilt etter vannkoppen til Lian Matheo her forrige dagen. Jeg fant den til slutt, gjett hvor....



Tadaaaaaa


Dette ser jo bra ut. Oppå vitrine-skapene sammen med de voksne sin drikke. Skål

Har forresten vært på jobb intervju i dag :) I Hjemmetjenesten. Jammen meg fikk jeg jobben også. Det er kun som ringe vikar da, men håper jeg får jobbet opp mot 100% i løpet av sommeren. Ellers så må jeg ha en ekstra jobb til. Gleder meg veeeeldig til å begynne å jobbe :) Er liksom ett arbeids-jern, så kunne ikke tenke meg å kun gå hjemme. Har vært hjemme nok nå føler jeg. Det blir selvfølgelig vemodig å dra fra lillemann, men han har det så flott sammen med pappan sin atte.

Ha en fin tv-tirsdag! Det skal ihvertfall jeg ;)




Forresten så dere de mikroskopiske snøflakene som kom dalende i dag? Global oppvarming gå å legg deg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...