mandag 16. mai 2011

What to weare??

Driver å raider kles skapet etter noe å ha på meg til morgen dagens feiring.
Det blir ikke noe bunad på meg i år. Jeg er livredd for å få gulpeflekker på min fullt broderte bunad-skjorte. Lian Matheo gulper fryktelig mye for tiden, så den sjansen tar jeg ikke.
Da ble det plutselig mye vanskeligere å finne noe å ha på seg gitt. Hvis været ikke holder mål i morgen så ser jo egentlig ikke folk hva jeg har på meg heller under regnjakken;)

Meg med bunad på i Lian Matheo sin dåp

Nå skal jeg sette inn 17.mai giret som forhåpentligvis gir meg energien jeg trenger til å stryke klær og vaske hus.

I morgen kommer min mor, søster og nevø for å gå i 17.mai tog med oss her oppe. Tom jobber i morgen så da er det godt med noen ekstra hender ;) Da får jeg gått i barnehage toget sammen med Linnea, imens mamma triller Lian i vognen sin. Hurra for 17 Mai!!

Nå tror jeg at jeg skal gå å kose litt ekstra på kjæresten min jeg. Han har nemlig fått baby-smooth hud etter at jeg har skjemt han litt bort med en skikkelig ansikts behandling. Rens, krystall peeling og etter behandling. Det har sine fordeler og bo med en selvstendig hudpleiekonsulent fra Mary Kay.
Å bare for å si det : han er IKKE femi, bare fordi han har fått ansikts behandling! ;) Døde, gustne hudceller er like lite attraktivt på mannfolk som på kvinner.
Det skal også sies at det er hans aller første behandling, men IKKE den siste ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...