onsdag 1. juni 2011

"åj søren det glemte jeg.."

Ja sånn kan det gå. Det er vel egentlig typisk mannfolk, hvis det er lov til å si slikt.
I morgen er det jo Kristi Himmefartsdag. Det vil si helligdag - null barnehage. Fredag er inneklemt dag, så da har barnehagen planleggingsdag - null barnehage.
Tom : " Jo barnehagen sa de var stengt fredag grunnet planleggingsdag"
Meg: " Åja, det var fint du fikk med deg for det hadde jeg glemt. Da tok du vel med regndress og støvler da?"
Tom: " Nei det glemte jeg"
Meg : "ok, men det går greit for er jo meldt så fint vær. Men jakka hennes fikk du med?"
Tom : "Nei, men den kan vi jo hente i morgen"
Meg :" Det er helligdag i morgen da. Men jakka som lå i bilen har vi jo"
Tom : " Åj søren.... Jeg tok med begge jakkene i barnehagen jeg"

Da får vi virkelig satse på full sol, null regn, gode varmegrader og null vind. Da vesla verken har regntøy, støvler eller noen som helst form for ytterjakke.

Jaja, sånn kan det gå. Må nesten le litt da :)

Lian Matheo så stup trøtt i varmen at han sovnet i Jumperen sin <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...