lørdag 25. juni 2011

Harley Babe



I dag morres kom pappa opp med sin nye Harley for å skryte litt. Jeg måtte jo selvfølgelig få sitte på, gledet meg fælt til det :) På med kjørejakke og hjelm. Jeg så IKKE ut som en Harley babe kan du si.
Livredd satte jeg meg på sykkelen og holdt meg godt fast. Kjempe redd de første par hundre meterne men så slappet jeg litt mere av. Gud for en herlig opplevelse! Man legger merke til lukter og landskapet så mye bedre enn i en bil.



Ellers så har jo solen tittet litt frem i dag så frem med vannsprederen. Linnea skulle ha på seg sin nye bikini, søtere jente har jeg aldri sett :)



Brødskive og is, under teppet på verandaen er ikke feil når man er kald og blå som en Smurf.

I kveld homper jeg avgårde til nattevakt igjen :) Må vel prøve og få 1 time på øye snart før den tid.

Ha en flott Lørdag!

PS: Kan dere bli med å krysse fingre og tær for at Lotto-rekka går igjennom i dag så er jeg evig takknemlig :)

1 kommentar:

  1. He he så morsomt, syns det er litt skremmende med harley. Men ser at mange gutter like det ;)

    Så søte bilder av barna :)

    Kos dere i det pene været

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...