fredag 24. juni 2011

I Bakvendtland

Da var ting snudd på hodet her i heimen. Med endt mammapermisjon er det nå JEG som jobber og mannen som går hjemme. Snakk om merkelige greier.
Nå er dag nummer 4 med opplæring fullført, så nå skal jeg begynne å jobbe alene.
Jeg trengte virkelig å komme meg ut i jobb nå etter å ha gått så lenge hjemme. Jeg var jo sykemeldt hele svangerskapet så og si, deretter mammapermisjon. Ingen planer om å gro fast her hjemme så ut i jobb. Jobb jobb jobb. Liker veldig godt å jobbe jeg, arbeidsjernet. Så det at jeg ikke har noe ferie i sommer gjør meg absolutt ingenting!
I natt hadde jeg opplæring på nattevakt og det kan trygt sies at jeg er ekstremt trøtt i dag. Men det går bra :)
Bloggen har kommet i 5.rekke denne uken. Trodde det var slik at når mye skjedde så hadde man mye å skrive om, men nå er jeg litt i Bakvendtland.

 God morgen verden!
 Mine søte små hjemme med pappa
 The Mini-man <3

 Kjempe-klumper er godt på kveldsvakt
Ett forsøk på å vise hvor godt det smakte

Ha en flott dag! Med eller uten regn og torden

3 kommentarer:

  1. Ååååå kjempeklumper i pose?! Hvor har du kjøpt det?? Aldri sett det før jeg... :)

    Skjønner godt at det er rart å være den som jobber, men det er godt å kunne jobbe etter at man har vært sykmeldt i mange måneder etterfulgt av mammapermisjon. Man trenger det! :) Hva jobber du med nå? :)

    Barna dine er sååå søte! :)

    SvarSlett
  2. JA! namme namme nam.. En venninne hadde det med seg for noen uker siden. Og siden det har jeg leti fortvilt på alle butikker. Men forrige dagen fant jeg de gitt, på Shell/7-eleven. Yum yum!

    Skal bli godt å komme inn i en arbeidsrutine nå ja. I sommer skal jeg jobbe i Hjemmetjenesten kun som ferievikar. Men jobber opptil 100% da.

    SvarSlett
  3. Håper du får det fint i ny jobb i sommer! :) Da skal jeg ut på leting etter kjempeklumper i pose denne helgen! Hehe! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...