mandag 6. juni 2011

Jammen så var jeg ute da

Når solen skinner slik det har gjort hele helgen, så er man ute! Ferdig med saken. Kan da ikke kaste bort slikt vær:)
Gubben og jeg var i 30 års lag på fredagen. Der ble det god mat og drikke sammen med en haug hyggelige kjente og ukjente mennesker. Hæla i taket!
Formen på lørdagen var faktisk ganske så god på oss begge, da vi var så ufattelig smarte at vi ikke drakk noe særlig "gift" i de seneste natters timer. Egentlig ganske rart at formen var såpass bra da jeg var så uheldig og måtte på "busstur" 2 ganger på rappen. ( Dere som vet hva jeg mener med "busstur" skjønner dette ratt bra tror jeg)






Lørdagen gikk til å leke med mine egne barn, nabo-barn og solskinns kyssing med venner og kjære :)

Vi gjorde vel ikke egentlig så mye mer spennende på søndagen heller. Men det finnes da ikke noe bedre enn å sløve i solveggen, mens barna løper rundt og koser seg.
Det hele avsluttes med reker i sommer varmen.



Søndags kveld satt vi 4 stykker på verandaen og spilte brett spill. DET er lenge siden det. Nabo 1, nabo 2, min venninne Kine og meg. Det første spillet var Kokkeli-Monke? Hvis det er slik det skrives. Aldri spilt før, men var kjempe morsomt!
Neste spill ut var Geni, og gjett hvem som brilljerte. Ja sett i gang å gjett nå.... Vi spilte 2 omganger med 2 lag. Gjett hvem som var på vinner laget hver gang? MOI :)

I dag har ikke været vært på sitt beste gitt. Man blir fort bortskjemt på denne solen.
Men jeg har ihvertfall gjort dagens gode gjerning. Ned til svigermor bar det for å hjelpe til med oppsett, korrigering, nummerering og rettskrivning av hjemmeeksamen. Der satt jeg 5 timer med nesa klemt oppi pc skjermen. Resultatet ble vakkert må jeg si :)

Ellers har jeg blitt bitt av spill-basillen. På 2 dager har vi vært igjennom en haug med kortspill, kokkeli-monke og Geni. Dagens kveld spill var Millionær med "lille" Gubban. Spill er jo kjempe kos! Hvertfall når det lyner og braker ute slik at vi må plugge ut både tv og pc :)


Gjett hvem som raka bordet liksom..

Jeg avslutter dagens innlegg med å konstatere at

Ja jeg er en utrolig dårlig vinner som gnir det skikkelig inn... Men jeg er en enda dårligere taper!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...