tirsdag 14. juni 2011

Kose tid

- Gubben har dratt på jobb lykkelig, med tanke på at det kun er 2 arbeidsdager igjen til han skal ha pappa-permisjon HELE sommeren :)
- Lian tar seg en liten lur i vognen etter middagen sin.
- Ovnen varmer seg klar til Lansange.
- Linnea koser seg i sofakroken med " Lillefot og vennene hans" / "The land before time".
- Jeg sitter bak datamaskinen og gjemmer meg for hver eneste sippe scene i filmen. Er ikke bare litt jeg gråter heller. Off... Denne filmen er bare så nydelig. Var min yndlings film som liten jente. Som mor så datter :)


Det er dette som er ekte barn/familie film. En film fra 1988 laget av Steven Spielberg og George Lucas ( laget filmer som E.T, Star Wars osv osv). Det blir jo ikke annet enn en klassiker.
For dere der ute som IKKE har sett denne, løp og kjøp. Hvis dere får tak i den da. Å hvis du tenker den er allà alle de 14-15 Lillefot filmene det ute, så tar du mektig feil. Dette er den aller første, og den eneste laget av Steven Spielberg og George Lucas.


3 kommentarer:

  1. ÅÅÅåååå jeg var også veldig glad i "Lillefot og vennene hans" da jeg var liten...hadde vært koselig å ha denne til snuppa! Jeg må nok ta en runde på nettet og se hvor jeg kan få tak i den... :)

    SvarSlett
  2. "flydde jeg?!" Neeii, du falte!" Å den filmen er bare sååå herlig!
    Gleder meg til barna her blir så store at den er fin for de også!

    SvarSlett
  3. Ja den er så nydelig! Kan jo kjøpe inn filmen klar til barna blir så store vettu Ingunn. En god unnskyldning til at du kan se den selv :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...