søndag 12. juni 2011

Pinse helg

Da er gubben dratt på fisketur med sin forlover, ungene sover søtt i sengene sine og jeg har tatt turen inn i sofaen. Endelig var sommervarmen tilbake, og vi har tilbrakt hele dagen ute.
Deilige sommer!

 Lian koser seg på fanget til Moffa, og blir slikket ren av bikkja :)

Vi har hatt en kjempe fin pinse helg. Gårsdagen tilbrakte vi hos min mamma og pappa. Unge fløy ute i regntøy og vi satt under paviljongen med noe godt i kaffekoppen. Kooooooos!



I dag har jeg vært flink pike. Klippet gresset, luket i hagen, ryddet, vasket og vært "barnehagetante" for Linnea og Linnea. Ungene har kosa seg "gløgg" ihjel med trampoline, sandkasse-lek, dokker, sykling og vannlek. De stod ved vannsprederen ganske så lenge, skrek, løp vekk og lo. Kan godt hende jeg har en smule forkjølet jente i morgen :) Pytt pytt.

Se denne søte benken gubben satte sammen i dag :)

Håper go'været fortsetter utover uken. Tenk nå er det kun 1 uke igjen til jeg begynner å jobbe. Det blir både rart og godt.

Ikke glem å stemme på Linnea til Lano-ungen 2011 HER, så er du en kjempe knupp!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...