fredag 3. juni 2011

Sommer kommer, sommer kommer..

... sol og regn og latter og sang. Sol og regn og latter, ha ha ha latter, sol og sang :)

For en nydelig dag! Temperaturen på morgen verandaen kl 08 var hele 35 grader! Man finner jo alltid noe å klage på, i dag er intet unntak. Fy fader å varmt det er!
Men godt er det.
Vi har tilbrakt hele dagen ute i dag. Inne pause med minsten nå da han var gjennom svett stakkar. Stor forbruk av solkrem er dagens greie.


På formiddagen var jeg en liten tur på helsestasjonen med minsten, imens tante passa Linnea. Gullgutten vokser fint, men er fremdeles litt stutt iforhold til alder. Vekten skal det ikke sies noe på :)
En rask tur på Vinmonopolet da vi skal i 30 års lag i dag. Tjo hei!


Maaaaange timer i solen + litt inneklemt husarbeid + lage wrap's til bursdagen. Stygt redd for at den dusjen jeg må ta etterpå ( gud vet hvordan jeg skal få tid til det ) ikke gir meg fresh'hets'følelse mer enn 20 min da varmen ikke har tenkt til å bli mindre med det første.


Linnea har virkelig storkost seg i dag med nabo jenta Linnea. Linnea Linnea :) Får vel løpe ut å se om de fortsatt sitter i lekekassen.

Personlig hilsen til min kjære som har vært på jobb i hele dag : Vi sees i bursdagen. Tenk at vi skal kose oss denne helgen også :) Det blir vel langt over 1 år til neste gang. Eller nei det blir det ikke.. Vi skal jo gifte oss i September <3

Gooooooooooooo Fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...