lørdag 11. juni 2011

Spillegal

I disse gråværs dager har det blitt noe spilling. Eller ikke litt/noe spilling, men MYE kan man vel trygt si.
Det er da så morro !
Hvertfall når jeg er den som går av med seieren.

 Disney Monopol - legg merke til at jeg har tatt rotta på min kjære motstander
Millionær i mitt <3

Kortspill er også kjempe gøy!
Egentlig alt som har med spill og gjøre passer meg midt i blinken om dagen.
Dere får unnskylde meg. Jeg må nemlig gå å få min daglige dose med Angry Birds :)

Ha en fin regnfull lørdag!

ps:  Husket å stemme på Linnea Marie i dag? Tusen takk :) HER

1 kommentar:

  1. Enig med deg i at det er kjekt å spille spill :) Mannen min er ikkje så glad i det, men heldigvis har eg oppdratt mine barn til å like det også. Så dei to eldste blir veldig gjerne med og spiller sammen med meg... faktisk så er dei enda meir gira på å spille enn meg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...