fredag 10. juni 2011

Vi tar utfordringen - Lano-ungen 2011

Jeg, som alle andre mammaer, synes ungen min er den søteste i verden!
Jeg trenger ikke konkurranse for å få dette bekreftet, MEN det hadde vært utrolig godt med en reisesjekk til 30 000 kr! Det hadde hele familien hatt veldig godt av :) Vi har jo ikke råd til bryllups reise i september, så da kunne vi dratt med ungene og fått en skikkelig tur.

<3 Stem på trollungen min som vinner av Lano-ungen 2011 <3

Trykk HER! og deretter på hjerte :)


Ikke glem å stem hver dag så er du super søt!

1 kommentar:

  1. Du så rart....for jeg også har masse treff fra deg nå de siste 3-5 dagene. Tenkte på det senest i sta at jeg syntes det virka litt rart...hehe.

    Aner ikke hvorfor jeg!!

    God heeeelg :))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...