torsdag 7. juli 2011

Hardfør 3 åring

Det skal faktisk litt til før vesla blir ordentlig syk. Hun har jo nå hatt vannkopper som resulterte i kanskje 15 prikker. 3 av dem væsket i noen timer og tørket inn like raskt. Litt feber uten at det har vært noe hinder for leken. Ordentlig krigerjente - min Xena :) He he..


 Planen var å gå ut i det fine været vi våknet til i dag. Morgenens vask, frokost, påkledning og innsmurning av solkrem. Og DER kom regnværet. Ikke litt heller... Så da ble det en inne dag :) Gjett hvilken film?
Lillefot går om og om og om og om og om og om igjen igjen igjen igjen igjen....

Slapp heldig unna med de vannkoppene. Eller er det litt for tidlig å si kanskje? Lillemann har jo ikke fått noen prikker enda. Kanskje det utbruddet blir helt jævlig..

Bilde er tatt med mitt nye leketøy :)


Jeg kom inn døra sammen med vesla etter en regnfull dag på jobb. "Kom inn og lukk igjen øynene" får jeg beskjed om. En smule engstelig for hva som venter meg, gjør jeg som han sier. Han legger noe i hende mine og ber meg åpne øynene.

Gjett hva jeg fikk, gjett hva jeg fikk?!?!


En beautyfull hvit iPhone 4!

Etter å ha svelget klumpen i magen ( da jeg vet hvor mye den koster), prøvd å gi den bort til han istedenfor da det er han som har bursdag om ett par dager og hørt på han overtale meg til å beholde den. " Den skal du ha. det har jeg bestemt! Uansett hvor dyrt. Fordi jeg elsker deg."
Åh så herlig mann jeg har!

Yes! Den telefonen jeg har mangler jeg ordentlig lader til, henger seg opp mange ganger +++. Så en ny telefon passet meg midt i blinken. Også var det jo den telefonen jeg ønsket meg :) Jeg har jo hatt iPhone tidligere og lagt min elsk på den.

I dag kl 1200 kunne jeg begynne å bruke den.Wiiiiii... På grunn av operatørskiftet har jeg måtte ventet 1 uke.

Have a nice one!

1 kommentar:

  1. Så heldig dere var med den da, får håpe hun er ferdig med det nå da. Min største er også fryktelig glad i Lillefot-filmen.....og det var jeg også da jeg var liten. Hihi...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...