søndag 31. juli 2011

Husker du meg?

Hei igjen :)

Nå har jeg hatt en veldig lang blogg-pause føler jeg. Det har virkelig gått i ett her i sommer. Jobbing, familieliv, helgeturer her og ikke minst denne harde siste uken for alle oss nordmenn. I frykt for å sitte her hele natten med oppsummeringer lager jeg ett bilde ras som gir ett lite innblikk i disse siste ukene.

Enjoy !

 My hunk <3
 Min gode venninne som er så snill å hjelper meg til bryllupet - invitasjonene er nu ferdig

 Mr. Happy
 "Ser det ut som jeg koser meg mamma?"
 Dette var helt jæ*** kaldt
 Stuen er en smule tom uten spisemøbler - gleder meg til å få inn mitt lille prosjekt !
 Min lille Delfin har vært i bassenget hele dagen
 Innflyttnings gave til kjære venner
 Snuppen Kine og jeg på road trip for å hente spisestue møbler :)
 Far og datter
 Hytte kos. Her prøver jeg å tegne utsikten fra vinduet. Tegningen gikk selvsagt i bøtta

 L O V E
 Det kan ikke vært mer enn 15-16 grader i vannet på fjellet, men det gjør da ingenting
 Moder natur på sitt beste!
Har du denne utsikten fra hyttevinduet ditt? Det har jeg :)

Tur til Vassfaret Bjørnepark
 Det er alltid viktig å posere for kamera har jeg lært ( en gang.. tror jeg..)
 :)
 Bjørnene var fasinerende å se på
Skogens Konge

Min søster og hennes forlovede :)

 Ett bilde jeg tok i mandagens fakkeltog/rosetog på Gran. Noe så rørende har jeg aldri vært med på. Vi var flere tusen mennesker.

Hvil i fred alle kjente og ukjente.
Sender mine tårer til pårørende og resten av norges folk. Jeg er stolt av dere !


1 kommentar:

  1. kjønner godt at mann må ha blogg pauser :) nydelig barn og bilder, kos dere og lykke til videre med bryllupe.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...