onsdag 6. juli 2011

Stett fat til bryllupskake


Jeg tenkte jeg skulle dele min geniale ideè til bryllupskaka mi
Jeg har jo tidligere delt med dere lesere hva jeg kunne tenkt meg i innlegget Bryllups normen.

Jeg er veldig FOR gjenbruk. Gjøre gamle ting nytt og evt lage noe annet av noe som i dag ikke kan brukes til noe. Dermed fikk jeg ideèn jeg vil bruke til bryllups kaken:

Norges Glass har jeg en del av og synes de er ordentlig sjarmerende. Jeg hadde uansett tenkt å bruke dette på bordene under bryllupet til kubbelys og fylt med div decor.
I bryllupet har jeg tenkt å pynte med div ting fra naturen. ( da vi er frilufts mennesker begge to, også er det så fint om høsten). Pynten blir kvister, kongler osv. "Den røde tråden" gjennom bryllupet blir da Sølv-grå og natur farger.

Da tenkte jeg å ta pynten fra bordene som feks kongler da. Ha det oppi Norges glassene--> lime fast glassfat oppå. Med Norges Glass i forskjellige høyder fungerer de fint som stett til fatene. Tror dette blir ûber stilig!!

Takker og bukker. Jeg vet.. Genial, genial, genial :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...