mandag 29. august 2011

Det må gjemmes bort

Nå ble det plutselig full fart i heimen her. Sommeren + permisjonen + lat baby er definitivt ett endt kapittel.
Som nevnt tidligere så har lillemann begynt å krabbe. Det gikk nøyaktig 2 dager fra han "knakk" koden på krabbingen til han fløy som en vind igjennom under etg her. Det gikk nøyaktig 1 uke fra krabbingen begynte til han "knakk" koden om å reise seg opp etter møbler og ting.
Med ordet møbler mener jeg jo selvfølgelig også stuebord, tv benk og lignende lave møbler. 
Det vil si at alt som står på bordet går i bakken! Alt må gjemmes bort. Og hvis jeg husker riktig i fra forrige slike periode: så varer den perioden LEEENGE. Null dekor på bordene i heimen på en GOD stund :)
Men du skal se den stolte mini-mannen min! En lykkelig gutt :)

"jeg vil ikke sove, nå som jeg har lært meg å stå :) "

Det er også tiden for at jobb kabalen skal gå opp. Permisjons tiden til gubben er over og jeg jobber selvfølgelig også.  Guttungen begynner i barnhagen til onsdagen. Gud hjelpes! 
Gubben er nå på jobb, jeg har nettopp skrevet ferdig ett skriv til barnehagen ( er SU-leder), guttungen leveres til naboen etterpå da jeg skal på kveldsvakt, gubben kommer hjem fra jobb og henter vesla i barnehagen og Lian fra naboen.
Legg merke til at det er null tid for bryllupsplanleggning oppi dette, og det er under 3 uker til!

Men nå liker jeg å ha mange baller i luften :) Ting ordener seg for snille piker har jeg hørt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...