søndag 21. august 2011

Han har skutt fart!

Det var i går han knekte koden. Bare sånn ut av det blå.
Jeg kom hjem fra jobb og der kom han!.. krabbende i full fart mot mamman sin :)
Han har jo "krabbet" litt frem og tilbake noen få cm, og drevet med å dratt seg bortover gulvet med armer og albuer, MEN dette er noe annet ja.

Stolt mamma

Han skal jo begynne i barnehagen om 2 uker, i den anledninger jeg sjele-glad for at han endelig har blitt litt mere mobil. Det hadde ikke vært så morro å levere fra seg en liten gutt som bare hadde ligget der.

Nå er han overalt. Også på null-komma-niks. Hvor er Lian nå? Jeg så han jo for 2 sekunder siden.
Under stue bordet, under spise bordet, på vei ut til kjøkkenet osv osv.. I dette øyeblikket er han på vei inn i tv benken.
Verden er ett spennende sted for små barn :)

Tiltak som er satt i gang er å sette sprinkel sengen helt ned.
Tiltak som tydelig trengs nå ganske snart er å få opp disse trappegrindene.

Denne motoriske utviklingen har gått en "smule" tregere enn på Linnea Marie. Føles virkelig ut som en evighet.
Men her skjer det saker nå :)

Lian Matheo blir 10 mnd om en ukes tid


Dro ut alle lekene mine jeg.. hihi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...