mandag 15. august 2011

Helt vanlig middagstid

Eller kanskje ikke.. Klokken er 23:15 og middagen står klar.
Det har seg nemlig slik at jeg alltid er mest sulten på kvelden. Nå skal det sies at jeg kom hjem fra jobb for 20 minutter siden da. Etter en lang kveldsvakt hvor jeg har vært alt for sulten så er det virkelig farlig å gå på butikken.

kjøttpudding, fløtegratinerte poteter, surkål og brun saus.. det er kveldsmaten sin det

I morgen drar jeg med meg min mor og en venninne til Sverige for å kjøpe inn litt mere alkohol til bryllupet. Tenk nå er det kun 1 mnd til! HJEEEEEEELP!

Det er enda ganske så mye som må ordnes. Så hodet mitt er spekk fullt om dagen.



Legger ut ett innlegg med bilde av brudepike kjolene og brudesvenn dressene i morgen :)
Gleder meg til å se barna i fin-stasen!

God natt



1 kommentar:

  1. hihi, vi har også nettopp spist middag, biff :)
    Lena E

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...