onsdag 24. august 2011

Hva med barna?

Det har seg jo slik at bryllup gjerne blir litt våte og lange. Så på selve bryllupsfesten har ikke barn noe å gjøre.
Men så har jo jeg 2 barn da, kom jeg på..nå..sånn plutselig..
Og alle jeg nære og kjære som kjenner barna er invitert til bryllupsfest.

HVEM I ALL VERDEN SKAL PASSE DE KJÆRE BARNA VÅRE?

Ja, jo det finnes jo mange man kan spørre av bekjenter og slikt. Men nå er jeg faktisk så sær at jeg vil at ungene skal være hos noen som de kjenner godt og er glad i. Det gjør jo det hele så veldig mye vanskeligere.
Kall det gjerne egoistiske grunner, men jeg har ikke lyst til å sitte å tenke på at ungene mine vil hjem og savner mamma eller pappa når vi liksom skal kose oss gløggihjel under bryllupsfesten vår. Det legger liksom en demper på det hele.

Nei nå må jeg virkelig gå i tenkeboksen

Bilde lånt fra google.com

1 kommentar:

  1. Synes absolutt ikke du er sær - jeg skjønner deg veldig godt og ville ha tenkt på samme måten! Lykke til - både med bryllup og leting etter barnevakt:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...