tirsdag 30. august 2011

"Mordet" på Rema 1000

Stakkar, stakkar Lykketrollet

Linnea fortalte meg i dag hva som har skjedd med dette stakkars Lykketrollet, nå skal du høre..
Ja som du ser så er lykketrollet FULLSTENDIG massakert!
Det brutale mordet skjedde på det værst tenkelige stedet du kan tenke deg.. BAM BAM BAAAAAM

BRØDSKJÆRE-MASKINEN på Rema 1000!!

Vitneforklaring fra Linnea : Pappa puttet brødet oppi maskinen også skulle jeg lukke igjen lokket. Men da mistet jeg Lykketrollet oppi, jeg skrek og skrek til pappa. Men han skjønte ikke hva jeg skrek for og trodde jeg bare var masete. Så han tok meg vekk derifra og lukket lokket selv! Jeg fortsatte og skrike!
Plutselig lå den der, helt ødelagt. "åh nei lykketrollet mitt ":( Da ble jeg lei meg.

Som forventet så hold jo gubben på å le seg ihjel ! jeg mener, hva hadde du gjort?? Stakkar han visste jo ikke at det lykketrollet var havnet oppi brødskjærer-maskinen. Han skjønte jo ikke at det var derfor Linnea slo seg helt vrang. Han skjønte ingenting han FØR han så det oppdelte lykketrollet falle ut av maskinen.
Nå skal det sies at han forsøkte holde tilbake latteren litt da, da han så Linnea ble lei seg. Men det må ha vært helt jævlig vanskelig.. hahaha

Beklager Lykketrollet men din høyre fot er forsvunnet. Ellers så skal jeg prøve å lappe deg samen med superlim

1 kommentar:

  1. Stakkars stakkars Lykketrollet og mammaen til Lykketrollet.
    Jeg tror det hadde vært svært vanskelig for meg også å holde meg... men som jeg har skrevet om i bloggen min før, ikke et hjem med barn uten Karlsons lim.

    Lykke til med å plastre sammen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...