lørdag 13. august 2011

Spisestue møbel prosjekt

Gud bedre dette tar virkelig tid. Vel, det kunne tatt mindre tid hvis jeg hadde jobbet kontinuerlig. Å det har jeg verken tid eller krefter til.

Meeeeeen.. jeg tror dette blir kjempe bra :)

Jeg er ikke ferdig med her en en snik titt :


Før





Etter



Åååå jeg synes det er så gøy når resultater begynner å vises. Elsker å gjøre gammelt til nytt! Dette er jo 100 ganger bedre og penere møbler enn foren sponplate møbler fra Ikea og lignende :) Og for en brøkdel av prisen. Eneste som skal til er 1 klype inspirasjon og 1 ss kjærlighet.

Hva synes du?



5 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅÅÅ flink du er Renate:) En virkelig flott forandring......Det ble DRITLEKKERT:):):)Hilsen Inger fra barnehagen Linnea gikk i :):)

    SvarSlett
  2. Stilig, altså!!!! Det blir jo så fint til slutt!!!! Men å male slike stoler er noe herk........

    SvarSlett
  3. ojjj.. de ble jo knallfine!!! :D

    SvarSlett
  4. Oio, det ser ut som ein heilt ny stol!! :) Lekkert!

    SvarSlett
  5. Tusen takk snille dere :) Tror dette blir meget bra. Ganske så fornøyd selv :) og ja.. male stoler er noe HERK!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...