torsdag 18. august 2011

Til alle luringer

JA dere.. Du vet hvem jeg snakker om... DEG, DU, DERE..
Disse jentene som sniker seg rundt i buskene om dagen.. JEG BLIR GAAAL!  

Jeg snakker selvsagt om utdrikknings-laget som ligger og lurer... De som kjenner meg vet at jeg er en smule kontroll-freak. Det å ikke ha noe peil på hva,hvor,når tar retten og sletten livet av meg.. 

Alle mulige slags bestikkelser til gubben har på ingen måte funket.. Å det som pleier funke som bare det :)

En smule forfengelig er jeg, det skal ærlig innrømmes. Det er aldri slik at jeg bare hiver på meg noen filler. Eller aldri er vel kanskje å ta i litt, men som regel. Derfor passer det meg utrolig dårlig hvis jeg har en daffe dag i fælt tøy eller i jobb antrekk at jeg blir kidnappet. Da får jeg hetta. For ikke å snakke om at jeg vil være ny dusjet og se litt fresh'ere ut enn rett fra senga, hvis jeg skal ut på vift.

Derfor burde jeg vel egentlig ha en nød-bagasje på lur og være nydusjet til enhver tid, men har på følelsen at den planen funker dårlig.

Det er jo helt tullete å gå å grue seg til en sånn dag. Kjenner jeg folket rett så blir det en flott dag :)
Ellers....

...noen av dere skal nok gifte dere en dag om ikke så alt for lenge. Og jeg har fryktelig god hukommelse :)


3 kommentarer:

  1. Kanskje de er så morsomme at de tar utdrikningslaget ETTER bryllupet, da blir du vel overrasket, da:)
    Lykke til med ventinga!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ja off da må jeg gå med disse nervene lenge gitt.. hehe :)

    SvarSlett
  3. Hehe..skjønner hva du mener, hadde fått hetta jeg også.Men du får vel alkohol i mengdevis fra du blir hentet til du er vel hjemme, så da er utseendet glemt og du er for opptatt med å ha the time of your life ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...