lørdag 13. august 2011

Utdrikkninglag til Gubben er i full sving

Klokken er nå 22:00 og jeg har verken sett eller hørt fra gubben siden kl 10:00 i dag morres. Fryktelig uvant merker jeg. 
Han ble nemlig kidnappet av 8 staute karer i heimen her. Endelig kan jeg slippe å gå å liste meg på tå for å ikke forsnakke meg. Du kan tro han ble overrasket da disse mannfolka rev og døren og nærmest løp opp trappen for å overraske han :) 
Han fikk på seg en flosshatt og 1 pils i hver hånd for de tok han med seg. Sorry gubbe-lille det ble visst ikke vedsamling i skogen slik vi hadde planlagt for dagen :) Det ble du vel sikkert skikkelig deppa for.. hihi



Hva det angår barna og meg så måtte jo vi finne på noe i dag også. Vi tok med oss mamma,søster og min nevø på Strømmen Storsenter.
Der ble det Burger King mat på alle mann. Tilogmed lillegutt fikk smake. " Min første pommes frites, naaaaammmm". Litt shopping ble det også da. Hvorfor skulle man ellers dratt på ett kjøpesenter??

 "kan jeg få en pommes frites til?"


 Go ungene mine koser seg på besøk hos tante

Kjøpte meg 3 bokstaver til kjøkkenet da vettu

Nå skal jeg sette bena opp i sofaen og kose meg med kveldens Star Wars film. Godt fortjent etter en fullpakket dag med morro og oppussing av møbler. 

Neste innlegg blir en snik titt på hvordan oppussingen av spisestue møblene blir :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...