torsdag 15. september 2011

Brud til venstre & brudgom til høyre

Detaljer, detaljer, DETALJER!!
Bryllups gear'et har nå slått inn for fullt. I dag var jeg å hentet nøkkelen til lokalet og stressnivået er skrudd fra 100% til 500%. Tenkte jeg skulle skrive alt som skal gjøres i dag , i morgen og frem til lørdag kl 1400. Men da blir jeg sittende forran pc'en til....ja.. lørdag kl 1400.

Jeg har liksom vært stressa en stund nå ( du har ikke merket det nei), men er først nå nervene kommer i tillegg. Hva hvis alt går skeis?
Min stakkars venninne som skal lage bryllupskaka er blitt syk, så nå er jeg veldig nervøs for hva som skjer der. Krysser alt som kan krysses og ber til Gud om at det kommer en mirakel fra himmelen at hun blir frisk. Ikke bare for kaka sin del, men for henne også :) Er da ikke så egoist.
Det er meldt crappy vær til lørdagen, Yeeey..
Det regner ute nå og jeg har ikke fått plukket alle kvistene til dekoren min..
Nervøs for brudebukketten min som jeg skal lage selv..
OSV, OSV..

Nei off dette ble veldig negativt igjen, men er jo en viktig dag! Ikke rart jeg er nervøs?

Gleder meg til alt går som smurt ( for det gjør det ikke sant?) , vi gir hverandre vårt "JA" og festen begynner :)
Gleder meg til å tilbringe dagen og kvelden med familie og venner som vi er så glade i :)
Gleder meg til å våkne søndagen gift med mannen min :)
Gleder meg til å tenke på at jeg er ferdig og dette skal jeg aldri gjøre igjen :)

For dere der ute med superkrefter, så setter jeg veldig pris på hvis dere sender litt energi min vei til alle disse gjøremålene.. På forhånd takk!

Have a nice one!





4 kommentarer:

  1. Det går så bra så :) Lykke til med forberedelser og Lørdagen :) Dagrn blir nok perfekt uansett ;)

    SvarSlett
  2. Det går nok helt supert. Og været kan ingen gjøre noe med,det blir nok ett flott bryllup uansett :) Masse lykke til.

    SvarSlett
  3. Du kommer ikke til å huske en drit(unnskyld utrykket) av det som ikke gikk helt som det skulle! Kommer til å huske det som en av de beste dagene i livet:) Nyt heller opplevelsen, alt ordner seg til slutt. Uansett hvem som er til høyre og hvem som er til venstre:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle sammen :) Jeg sitter nå her på min bryllups morgen, men så lite som null søvn i natt. Let the day beguinn :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...