onsdag 7. september 2011

Det eksploderer her snart tror jeg

Med det mener jeg hodet mitt!
Begynner å nærme seg kun 1 uke til bryllupet. Det kan trygt sies at jeg har hendene fulle om dagen. Tankene mine hopper fra det ene til det andre hele tiden. " Er det i orden, hva med det, faen det har jeg glemt, hvorfor har jeg ikke gjort det, hvordan blir været den dagen, det må jeg gjøre, de må jeg ringe, osv osv osv.."
Missforstå meg rett, jeg gleder meg kjempe mye til å gifte meg med gutten min :) Men fy fader nå er jeg sliten.

I dag har vært en dag utenom det vanlige.
Vi stod opp tidlig for å fikse oss litt på morgenkvisten, rydde litt osv. Vi skulle nemlig få besøk kl 11 av folk som ikke er helt hverdagskost. Nemlig :

Se&Hør

De hadde fått fatt i meg nettopp gjennom denne bloggen :) Og ønsket å lage en reportasje ang HELLP syndromet jeg fikk i første svangerskap. Da jeg først fikk forespørselen tenkte jeg "nei, off det tørr jeg ikke." Men etter å ha tenkt meg litt om, og å ha snakket med flere, så er jo Se&Hør ett ypperlig sted å fått opplyse folk litt om HELLP. Det er jo norges mest leste blad. Så hvorfor ikke ?
Vi fikk besøk av 2 hyggelige menn som intervjuet og tok bilder. Så nå er jeg veldig spent :)

Etter det hyggelige besøket bare det ned til Helsestasjonen for Lian Matheo sin fysioterapi time. Han har tatt seg veldig igjen nå, og det gjør mamma super glad !
Stå på gutten min

Ogsååå.. Leverte jeg mann og unger hjem for å dra opp på Gran for å bestille knapphulls blomster. Hvis du synes det var i siste liten så er jeg fullstendig klar over det, men her går det fort i svingene :)

Til slutt vil jeg benytte annledningen til å oppfordre alle lesere til å krysse fingre og tær for at Orkanen "Katia", som skal komme til Norge neste uke, HOLDER SEG LANGT UNNA BRYLLUPET MITT!
På forhånd takk :)

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...