tirsdag 13. september 2011

Det nærmer seg..

Til opplysing så har jeg gjort dette i dag: ( pust inn)

Stått opp med 2 unger full av enrgi, kle av, kle på, gi mat, gi drikke, pusset tenner, osv osv.. Levert 2 unger i barnehagen på hver sin avdelig før jeg dro hjem drakk 3 kopper kaffe før jeg hev meg i bilen for å levere den på verksted, satt meg inn i bilen til Kine også dro av sted til nannestad hvor Kine hadde ett ærend, dro innom for å se på det huset jeg bodde i frem til jeg var 5 år, dro videre til Jessheim for å handle engangskamera, sko, skjorte, ting til bryllupskaka osv osv, drop hjemover, dro innom butikken for å kjøpe 1 kasse kaffe og 10 kasser brus, hentet 2 unger fra barnehagen, dro hjem. Venta på mamma for at hun skulle ta mål av brudepike kjolen til Linnea, sendt mamma hjem, lagd middag, spist middag, hivi meg ut i bilen igjen for å dra opp til Gran for å kjøpe slips, pensko til vesla, prøvd å finne nye brudesko, dratt hjem, hive fra meg varene, dratt for å ta sol sammen med Stine, hjem og få på meg andre klær, dratt til Kine for å skrive ferdig bordkortene, lage ferdig bordplasseringer og noe pynt, dra hjem for å besvime på sofaen  ( pust ut)

Klare du å lese alt dette uten å puste ?

Nå skal jeg bare dø litt før morgen dagen blir like stressende.

4 dager igjen... vææææ

Have a nice one !







1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...