mandag 5. september 2011

En innholdsrik helg - AU

Da var det plutselig mandag. Og jeg sitter i sofaen med en mørbanket kropp, en tydeligvis brukket lilletå men med ett stort smil om munnen med tanke på helgen som var.
Er det lov å si at jeg er GRISE sliten og lovpriser han der oppe for at dette er ett engangs tilfelle?
JA!

Fredagen brukte jeg på å krampe handle litt til bryllupet. På Jessheim storsenter fikk jeg etterhvert kjøpt inn sko til brudekjolen, smykker, undertøy OG lagt inn ønskeliste på Tilbords ( i siste liten).
Selvom det ikke høres ut som det var rare handelen så var det det. Jeg brukte LAAANG tid på å bestemme meg for hvert enkelt kjøp, så vi var der en 4 timers tid.


På kveldstid kose jeg og naboene oss med litt kaffelikør og prøvde roe nervene mine.
Det skal sies at jeg hadde en ør-liten fornemmelse om hva som ventet meg neste dag. Eller den lille fornemmelsen har jeg jo hatt hver eneste helg nå, så fornemmelsen var blitt sterkere og sterkere for hver helg som gikk.

Jeg våknet rundt kl 9 lørdags morgen.
Gubben dro ned på butikken for å kjøpe den guddommelige drikken, also known as coffee.
Etter en halv kaffekopp kom min søte Linda løpende inn. Hun var livredd for hvordan det skulle gå på seminaret den dagen. Hyperventilerte osv osv. Hun tok meg med opp til badet for å føne håret hennes og roe henne ned. "pust Linda, kom igjen ordentlige magadrag nå". Jeg prøvde fortvilt å roe henne ned " dette går så bra skal du se"
PLUTSELIG stod det en stor gjeng med jenter utenfor bade døra og roper "overraskelse!"
Kan tro jeg skvatt. " Linda var dette bare ett skuespill??" Hahahah
Jeg fikk slør på hodet, en øl og ett shotte-glass som skulle henge rundt halsen.
Da var utdrikkningslaget begynt!




Skal lage ett eget innlegg om Utdrikningslaget senere da jeg har flere bilder :)

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...