torsdag 1. september 2011

Formen er laber

Æsj og fysj.. denne omgangsyken er noe herk! Den holdt meg våken i hele natt og gjort meg sengeliggende i hele dag.


Gubben har kveldsvakt så klokken 2 var det på tide å komme seg opp av sengen. For så å late som man er sånn noenlunde frisk, leke med barn, lage mat, bade barn osv. Nå ligger de i hver sin seng, men ikke sovnet enda.
I kveld skal jeg pleie kroppen med å ikke gjøre en dritt. Med magevondt og hodepine er det ett klokt valg i min bok.
Nå får vi da endelig håpe at ungene slepper unna denne runden!

 Ny bada  barn :)
 Se de søte skoene jeg fikk i posten i dag til minstemann :)
Hello Kitty flasker til Linnea fra Tupperware. Jenta ble selvsagt super fornøyd!

Håper formen er bedre i morgen :(

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...