søndag 11. september 2011

Jævla udyr!

Det skal ikke så veldig mye til for å irritere meg om dagen. Kanskje ikke så rart da jeg har 100 ting oppi hodet og nervene mine er like skjøre som porselen. Jeg føler at energien min bare stråler rundt meg 10 meter og at hele meg vibrerer.
Da må bloggen  til for å få ut litt frustrasjon, sånn blir det bare. Dagens store frustrasjon er 

Helvettes Banan-fluer!!

Det har jo ingenting med bryllup å gjøre, men pokker så de irriterer meg! De formerer seg noe helt grusomt og er overalt.
Nå har ikke jeg det mest møkkete hjemmet, tro meg det kunne sikkert godt vært renere. Men slik er det når man har 2 små barn. 
ÅÅååååååå...

Tømme søppla 10 gangher om dagen, fremdeles bananfluer der
Vaske benker 100 ganger om dagen, fremdeles banan fluer der
Fluer, fluer, fluer!!! Dø. dø. dø!!!

Tenkte kanskje dette innlegge skulle hjelpe meg litt, men det gjorde det ikke..
Da avslutter jeg bare, for så å kunne fortsette å irritere meg over disse jævla fluene.

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. Her skjønner jeg at bananflue-tips må komme RASKT!!! En kommende brud, skal være blid og fornøyd hehe......
    Et raskt søk, og jeg fant mange som tipset om dette:
    - Den enkleste måten å bli kvitt bananfluer på, når de allerede har bosatt seg inne, er å sette fram et glass med rødvin tilsatt en liten dråpe Zalo. Vinen lokker fluene fram, mens Zaloen tar overflatespenningen slik at de ikke lenger kan stå på vinen. Dermed vil de synke rett til bunnen av glasset og drukne

    Håper dette kan hjelpe deg!!!

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Epleeddik + vann + sukker og zalo i en kopp dreper raskt og effektivt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...