fredag 23. september 2011

Nerve-trollet har roet seg

Roen har senket seg i heimen.
I morgen har vi vært gift i 1 uke. En helt fantastisk uke.
I dag har jeg kost meg i sofaen med kaffe kanna mi og en film. Det fortjente jeg nå. Det har virkelig vært en stressende tid. Fysisk og metalt. Men noe til de grader værdt det :)

Til uken begynner jeg på opplæring i min nye jobb, så det blir full fart fremover også :) Da er det godt med denne lille pausen.




 Synes vi har fått det så hyggelig her hjemme - men MYE gjenstår

I dette øyeblikk ligger jeg flat ut med pc'en oppå magen. Og her har jeg tenkt til å bli. Husmors pliktene kaller, men jeg later som jeg ikke hører de. Jeg tror gulvet slites kun mellom sofa og kjøkken i dag.
 "Noen ganger er det ålreit....."

Have a nice one


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for så fiin kommentar inne hos meg :D
    Kjenner jeg ble litt missunli' på det fine kjøkkenbordet!!!

    SvarSlett
  2. Kjøpte garnet på en hobbybutikk her i Stavanger. Men jeg har ikke sett det hjemme i Telemark heller.. Hører det bare er noen butikker som tar det inn enda. Er ikke så kjent i Norge.
    Men det kan hende de har tilsvarende dette garnet i andre garn og hobbybutikker. Et nøste koster 175; jeg har brukt 60-70% av nøstet på den ene kurven. Men den er stor! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...