fredag 30. september 2011

Sang til Brudgommen

Til Gutten min

Mel : ”Bamsefar fyller 50år”

Min kjære mann der sitter du og tror at du har vunnet
En fru som er så helt perfekt, men hør hva du har funnet
Et kjeppetroll som mangler vett
Her skal du få kjempe kjeft
For kommandøra er på vakt
Og alltid er på jakt


At det er jeg som ruler heimen er det ingen tvil om
Det skulle du ha tenkt på før du signerte på din livs-dom
Men stae er vi begge to
Du bruker for lang tid på do
Men du er min og jeg er din
Herregud du er så fin


Om kvelden sitter hu i sofan med pc’en sin på fanget
Du prøver å få kontakt, men hu gir deg ingen sjanse
Da skulle du jo riktig visst
At kvinner har sin egen list
Her har du sangen til seg selv
Den ble ferdig likevel


At du er verdens beste mann, ja, det vet vi alle
Aldri skal du mangle noe, aldri vil du falle
Den snilleste, den kjekkeste
For meg er du den lekreste
Jeg er så veldig stolt av deg
Hipp hurra nå har jeg deg


Hvorfor må du bråke sånn, du snorker noe veldig
Nå skjønner jeg for hvert ett snork, jeg er så jævlig heldig
Der ligger du ved siden av meg
Min kjære gutt jeg elsker deg
Du og jeg til evig tid
Det ekke mer å si

                                                                                                                                                

Vi fikk mange fine taler og sanger til Bryllupet vårt. Jeg klarte jo heller ikke la være å skrive sang :) Så her ligger den til inspirasjon for den som måtte trenge det.

Nå skal jeg dra til en vennine borti gata og bli skjemt bort med vaffler i solen :)

Have a nice one!



1 kommentar:

  1. Har vært en dårlig blogger i det siste.

    Gratulerer, så fine bilder av dere :) Nydelig bilder av barna.

    Håper dere får en fin helg og at du koste deg hos naboen.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...