lørdag 29. oktober 2011

Gratulerer gogutten min :)

Vi har tjuv-starta vi. Jeg mener å huske at man gikk Halloween siste lørdagen i mnd, så sa derfor til vesla at vi  skulle gjøre dette i dag. Lite visste jeg at vi nærmest var helt alene om dette :) hihi..off
Vel,vel det var noen få som var ute.. "FÅ" med store bokstaver ja. Godteri fikk hun hvertfall.
Er ikke denne jenta den peneste heksa i verden så vet ikke jeg :) Ja, jeg vet alle mødre synes det om sine. Men se på henne da :)
Hun synes selvfølgelig det var stor stas å bli sminket og var veldig uenig i å vaske det vekk før sengen.

Nå har det seg jo også slik at vi hadde familie selskap oppi dette også

Gratulerer så mye med dagen herlige gutten min !
Tenk at ett år kan gå så fort :)





Det har seg slik at Lian Matheo har egg-allergi. Og med en mor som jobber ofte var det Mimmi som fikk æren av å lage en kake til bursdags gutten. Da ble det kake UTEN egg, mel og melk :) Flink Mimmi!

En liten gutt som er veldig sår i pompen, hyler av smerte, og trøtt som en dupp, ble plutselig i mye bedre humør av mimmi sin kake :)

Det ble en altfor sen legge tid på barna idag, men det gjør ikke noe med tanke på at klokken skal stilles i natt.. 
Hahaha.. DET er ønske tenkning det. Mine barn har nemligen kroppslig stilt vekkeklokke. Den er fast satt mellom 5-6-7. Det vil altså si at den vekkeklokken er satt til 4-5-6 i morgen.

Theese boots are made for walkin'...

Nå roper sofaen. Har  bestemt meg for å forbli blind for rotet her i huset etter selskapet. God Kveld :)

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...