lørdag 5. november 2011

Åj, en fri dag..

Gud så deilig ! SOVE!
Idag har jeg sovet kjempe lenge.. Sårt etterlengtet søvn, da jeg ikke har sovet ordentlig på 3 uker. Når jeg stod opp sa du? KL 12!
Etter første kaffekopp var jeg meg selv igjen, og gledet meg til å lage noe spennende mat til mann og barn. Jeg var nemlig innom Søstrene Grene i går å kjøpte meg sånn  muffinsform i silikon. Da kunne jeg prøve meg på en morsom frokost, ideen kommer fra en lunsj jeg hadde hos min gode nabo.



"bakte" egg snurret i bacon m/ ost på toppen :)
Både Mann og Linnea synes det var veldig godt. Lian Matheo har jo egg-allergi så han fikk ikke smake. Neste gang vil jeg ha loff med hvitløks dressing i tilleg. Yummy :) Det er egentlig bare fantasien som setter grenser. Hva med å ha skinke i også?


Ellers denne lørdagen satte jeg meg ned med vesla for å perle. Vi har store perler og små perler. De små kan man jo varmebehandle slik at de sitter sammen :) Noe jeg ikke har gjort siden jeg var liten.
Da kan du kanskje tenke deg hvem som synes dette var mest underholdende? 
MOI
Vesla satt i..hmm..ja.. 10 min? Jeg satt over 1 time
Vesla lagde...ingenting.. jeg lagde..


Men nå skal jeg på kino med Mannen.
Fikk endelig barnevakt i onkel Thomas og dama, så satser på at det går strålende (ungene sover jo... I hope).  Neida, Thomas er flink han :) Er bare mitt overbekymret mamma-hodet som tviler på 16 åringers evne til å sitte barnevakt om sovende barn.
Eller?
Vel, vel..anywho.. Takk for hjelpen :)

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...