torsdag 10. november 2011

En æra er over

Da var den delen av livet over. Også jeg som hadde kommet over drømme-jobben :(
Jeg var nødt å si opp jobben siden det ikke fungerte i vårt familie liv, noe som er utrolig flaut etter denne korte tiden. Men familie først sånn er det bare. 

Jeg sitter her nå med verdens verste samvittighet. Det verste som kunne skje for jobben min sin del skjedde i dag. Jeg hadde legetime i dag etter å ha hatt med minsten på helsestasjonen. Guess what? Jeg er sykemeldt.
Det var det siste jeg ville. Det sa jeg også til legen, men legen mente at jeg ikke hadde så mye valg her.
Jeg har gått ned 7 kg den siste mnd og lider av... ja here it goes..spiseforstyrrelse/spisevegring. Ufrivillig vektnedgang.
Ved min forrige jobb var ikke dette noe problem, da hadde vi lunsj sammen og jeg koste meg med selskap og mat. Men her har maten gått rett i dass. Og det er jo aldri bra. Uten mat og drikke, duger helten ikke.
Da blir det ny runde med psykolog og lege. Jippi.

Vel, alle sier jeg må tenke på helsa og meg selv. Det er jævlig vanskelig for å si det sånn med den arbeidsmoralen jeg har. Jobb står høyt i min bok. Der legger man hele sjela si til og 110%.
Føler at jeg har lagd veldig mye problemer for andre ved å bli sykemeldt og det gjør meg lei meg og nervøs.
Det er aldri godt å tenke at folk kanskje har negative tanker om deg.

Kanskje på tide å slutte å bry seg om alle andre sine meninger om meg og tenke på meg selv og familien?
Kanskje på tide å slutte å skrive så åpent om problemene mine? Kan hende jeg brenner meg på det.

Vel, have a nice one!

Blir sittende her med grusomt dårlig samvittighet jeg

3 kommentarer:

  1. Synes du er tøff som står frem på bloggen din jeg. At du har dårlig samvittighet har du ingen grunn til, men det er ofte slik (spesielt vi damer) er.
    Ta tiden fremover til å finne ut hvordan du kan komme deg videre - skritt for skritt.

    Sender en utrolig stor nettklem, og igjen DU ER TØFF.
    Stor klem fra meg!!!!

    SvarSlett
  2. Synes du er tøff jeg, som er såpass åpen om det :) Er ikke alle som hadde turt det, men det er viktig!! Stå på videre :)

    Og ta godt vare på deg selv og dine :)

    SvarSlett
  3. Fortsett med å skrive ned følelsene dine, Renate! Hvis det hjelper deg, så skal ikke alle andre sine meninger bety noe. Jeg synes det er befriende å lese at ting ikke alltid er rosenrødt og fint hos alle sammen og at det er bare jeg som sliter med ting av og til. Ikke at jeg ønsker at du skal ha det fælt, men jeg setter pris på at du vil dele med oss andre:)
    Jeg trakk forresten giveawayen min i går kveld (les natt) og jaggu var ikke du en av vinnerne, gitt! Send meg en mail på ottoleia@hotmail.com med adressen din, så skal jeg sende den snarest:)
    God bedring!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...