torsdag 3. november 2011

Helgen er ikke bare Burde Burde

Nei den er faktisk ikke det. Du vet, burde burde..
Jeg jobber så mye om dagen at fri tid, særlig tid med ungene, er sjeldent. Gubben og jeg jobber mye omhverandre. Så er lite tid der også. For ikke å snakke om det stakkars huset. Utemøbler m/puter står fremdeles ute. Leker og badebasseng ligger slengt over hele uteplassen. Trampolina er ikke "tatt inn". Det står ett gammelt kjøleskap ute som skal på dynga sammen med en stor 3 seter som skal på samme "ferie".
Og dette var bare ute. Da kan du bare tenke deg hvordan det ser ut inne. Gud hjelpes..
Kom til poenget da. Det er-- I helgen har  vi fri alle mann :) Gubben skulle egentlig jobbe, men fikk tatt seg fri. Jeg skulle egentlig på hytte tur med herlige jenter, men for det første skulle jo gubben jobbe og for det andre må jeg prioritere de her hjemme jeg aldri ser :(
Vi BURDE kanskje fikse alt og litt til i helgen, men vi skal kose oss vi.. ja det skal vi :)
Mannen og jeg skal tilogmed på kino ! Jippi!
Nå skal jeg se om klarer finne sengen igjen.. eller who am I kidding? Blir sittende her litt til jeg



Noen siste "Visdoms ord"
Du vet du tar med deg jobben hjem når:
- Du sitter å trykker fortvilt på skjermen på pc'en hjemme og irriterer deg over at det ikke skjer noe ( har tuch screen på jobb)
- Du ligger våken i sengen leeenge fordi du planlegger hva står på agendaen i morgen
- Du drømmer om styling og marerittene dine handler om at det er en løs tråd i en av strikkehalsene ( krise, i  know!)

Have a nice one!

1 kommentar:

  1. Hehe, uff! ikke barebare å være i full jobb altså! :( Gruer meg til jeg skal det.
    Kan jeg spørre hvor mye du tjener der du jobber?:) Hvor mye du får utbetalt i mnd liksom.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...