fredag 11. november 2011

Jeg vil være ung.. Yeyeye

Du vet sånne morsomme episoder som du selv synes er så morsomme at du ler til du tisser på deg?
En sånn hadde jeg i dag.
Nå er det jo som regel kun personen som var i situasjonen som synes dette er morsom, men velger likevel å dele den lille episoden med dere :)
For at sannsynligheten for at dere ler skal bli større vil jeg be dere se for dere alt sammen..

Det ringer på døren.
Datteren min åpner døren, også hører jeg en svensk mann/gutt si "er mamman din eller pappan din hjemme?"
Jeg reiser meg opp fra sofakroken og går mot gangen.
Den unge mannen ser litt spørrende ut der jeg kommer mot han og sier :
"ehhh.. hei.. er mamman eller pappan din hjemme?"
HAHAHAHAHAHAHA
Jeg trodde jeg skal falle i bakken, og svarte tilbake:
"Det er jeg som er mamman i huset her"
Denne stakkars karen ble litt satt ut der han står. "Å, du er det ja.. hehe.. vel..ja..synes du så så ung ut jeg..hehe..ok.." Og fortsatte med det han ville selge.

Vet ikke helt om jeg skal ta dette som ett kompliment eller ikke, MEEEN det var hvertfall kjempe morsomt ! Ler enda jeg :) Hahahaha...

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...