onsdag 16. november 2011

Viljen er kommet

......og det var vel søren meg på tide også.
Nå har gutten min begynt å få vilje. Vilje til å få det som han vil og vilje til å gjøre noe selv :)
Mini-mannen har til nå synes at livet var ganske så perfekt. "Jeg bare sitter her å har det helt supert jeg" " Jeg bare venter til noen mater meg jeg" " Jeg gidder vel ikke spise selv, holde flaska selv? nei" "Alt er supert "
En skikkelig "Unnskyld at jeg er til" unge.

Nå er viljen virkelig på vei. Det er ikke lenger helt greit med alt sammen. Nå hyler han når han ikke får det som  han vil. Og ikke sånn småhyling heller, ordentlig VRÆL. Det er jeg kjempe glad for :) Uten vilje kommer man jo ikke langt.
Bare det å ville holde sin egen brødskive da :) jippi!!
Si ifra til mamma, pappa og Linnea at " dette synes jeg ikke noe om"

 1 stk sinna gutt. Men det er kun min egen feil. Tenk å la lillemann få smake på kakao, for så å drikke opp resten av koppen selv. DRAMA!
 Jeg og Lian var på play-date hos en nabo venninne av meg i dag. Hun har barn på akuratt samme alder som meg så er helt ypperlig. Vi har stor kost oss :)
Utsikten av huset vårt fra naboen sitt perspektiv. Tror du denne hekken kommer til å bli løpt ned av unger når vi har 2 jenter på samme alder og 2 gutter på samme alder? JA :)

Nå skal jeg og gubben kose sofa med den siste Harry Potter filmen.

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...