søndag 15. januar 2012

Borte, Borte, Titt, Titt

2 mnd går fort eller?
Egentlig veeeeldig fort synes nå jeg. Må si jeg har savnet bloggen min litt, men har verken hatt lyst til å skrive noe særlig eller hatt tid til det.
Det blir litt tørke noen ganger, og det er helt greit :)
Men nå tror jeg kanskje mine facebook venner har blitt mektig lei av mine stadige oppdaterte statuser, bilder, linker osv.. Klarer jo ikke holde helt kjeft heller.
Så nå kan jeg bruke bloggen litt igjen. HEI :)

For meg er bloggen noe jeg bruker til alt jeg trenger å få ut, uten at det nødvendigvis har noe med ett eksponerings behov å gjøre. Det trenger ikke være så jævlig viktige saker ( heller det motsatte: aka SVADA) og det er også greit.

Den brukes til frustrasjon, klaging, meninger,  kommunikasjon med både meg selv og verden. Den brukes til å skryte av meg selv når jeg har behov for det. Den brukes til å skryte av hvor herlige barna mine er, og hvor kranglete de kan være.
Med andre ord har jeg ingen mal å gå etter. Rett og slett fordi jeg ikke føler jeg trenger det, eller rettere sagt : det gidder jeg ikke! Eller kanskje fordi det hadde gått langt over mitt intelligens nivå. 
Whos knows?

Vel, vel.. Here we go again..

Aldri så lite bilde ras som en kort oppsummering av hva vi har gjort i det siste ( det samme som alle andre tenker jeg)

 Enda mer sykehus på Lian: Han har nå fått konstatert forkjølesesrelatert astma 

 Julen kom til oss også i år


 Jeg har kos meg på jentenes årlige julebord <3
Julen sluttet og vi feiret nyttår
 Vi har kos oss ute

 Mor har kost seg med Scrabble og wordfeud
 Vi har fått oss hund - Lilly <3
Lian vill ikke lenger bli matet, men spise selv..
Mannen og jeg har vært sammen i 8 år !
 Linnea Marie har rukket å bli hele 4 år :)


To be continued ( eller har jeg skrevet det feil? jaja)

Have a nice one !

4 kommentarer:

  1. He he sånn er det man trenger noen pauser av og til, husker det selv. Og så da at det gikk utover facebook vennene mine også :)

    Kjempe fine bilder av dere ser ut som dere har hatt noen fine mnd.

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Ja er godt det.. Facebook har det gått virkelig hardt utover her.. off stakkar alle sammen :P

    Hyggelig å være tilbake :=)

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake - du har vært savnet :))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...