onsdag 25. januar 2012

Check!

Titt tei !
I dag skulle være en skikkelig hente seg inn dag. Med sår hals, bi hule betennelse, kranglete mage og hektiske dager på jobb, skulle dagen i dag være MIN. Sove lenge, begynne å pakke og middag hos mor.
  • Sove lenge - Check. Med urolig søvn, etterfulgt av dundrende hodepine som følge av bi hulebetennelsen og X-antall mareritt, så var det ikke akkurat kvalitets søvn.
  • Middag hos mamma og pappa - Check. Vi ble servert herlig hjemmelagd kjøttpudding med kålstuing. NAAAAAAM!! Det slår aldri feil hos liten og stor :)
  • Så var vi kommet til punktet begynne å pakke litt - Check. Men dette er virkelig ett kapittel for seg selv.


Jenter og klær, jenter og klær, jenter og klær, jenter og klær. Eller er det bare "Renate og klær" som er problemet her. Jeg nekter og tro at jeg er den eneste jenta som ALDRI har noe å ha på seg.
Hvorfor skal det være så jævla vanskelig?
Du er naken, du fryser, du kler på deg, du blir varm, du kler av deg. <-- Dette hadde vært det så alt for lett, så det går jo ikke. Neeeeeida..
Det skal være noe passende til anledningen, det ene plagget skal passe til det andre plagget, det skal ikke være for mye brukt, du skal være unik, men samtidig følge trenden, størrelsen skal passe osv osv osv.. Jeg vil egentlig si at min stil ikke helt ligger i trenden, da jeg ikke leser moteblader opp og ned.
Men jeg går da i klesbutikken og kjøper klær jeg synes passer meg og mitt, og som regel følger det vel trenden litt ellers hadde det jo ikke hengt der---i butikken, eller?
Nå vel, uansett så bryr jeg meg da uansett hvordan jeg ser ut. Kanskje noen ganger litt i overkant mye. Det har ingenting med at jeg føler jeg må se bra ut for andre. Det går vel egentlig mest på selvbilde. Helt utrolig hva ett plagg du er fornøyd med kan gjøre med dagsformen din ! Eller litt mascara :)
Joggedress/ daffe-klær hele morgenen ---> 10 min på badet ---> Taaadaaaa... Ekstrem makeover! Humøret og energien er plutselig på topp :)

For å komme til poenget mitt så var denne pakkingen til bryllups reisen ganske så deprimerende. Jeg har "ingenting" jo. Tror jeg prøvde nesten alle klærne i skapet. Raid av klesskap etter desperat jakt på klær det går ann å ha på seg endte i en sur kjerring.
Gubben har pakket ferdig allerede - tskjorte, skjorte, shorts.. FERDIG. Tenk så deilig !
"Kan jeg ha med meg denne buksen her da mannen? Eller ser den litt rar ut?"
"Ja, den ser rar ut. Ser ut som du har på deg susp jo!"

Da sier vi takk for i kveld og fortsetter jakten i morgen.
Avslutter med en liten trall. Enjoy :)


 Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. Åh! Herlig innlegg! Første titt innom her tror jeg - så godt du skriver :) Kjenner meg VELDIG godt igjen! God tur da, og god bedring!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei så herlig :) tusen takk!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...